Виртуалды АТС SMARTPBX

SMARTNET компаниясы сіздерге SMARTPBX виртуалды АТС қызметін ұсынуға дайын. 

Бұл қызметті пайдаланған кезде  клиентке өзінінің АТС сатып алу қажет болмайды,  сыртқы және ішкі нөмірлік жоспарларға тапсырыс беру жеткілікті,  бұл клиентке өзінің телефон желісін құруға және оған қызмет көрсетуге  жұмсалатын шығыстарды айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді. 
 

SMARTNET компаниясының Интернет желісіне қолжетімділік бар кез келген жерде «SMART PBX виртуалды АТС» қызметін көрсетуге мүмкіндігі бар.  Бұл кезде желі ішіндегі барлық қоңыраулар мүлдем тегін жүзеге асырылатын болады. 

Тапсырыс беру

Негізгі мүмкіндіктер

Желі ішіндегі тегін байланыс

Алматы қаласында және Қазақстан бойынша кеңселер желісі бар ірі компаниялар мен корпорациялар үшін  SMARTNET желісінің базасында фиилиалдарды біріктіру нұсқасы бар –  бірнеше  алыстағы телефон желілері бір корпоративтік желіге біріктіріледі.  Бұл кезде виртуалдық желінің абоненттері  бір-біріне ішкі нөмірлермен хабарласа алады және корпоративтік желі ішінде сөйлесулерден үнемдей алады.

Қызметті қосу үшін  Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікті пайдалану жеткілікті.

Осылай қосылу кезінде  қосымша дыбыстық сервистер: жеке дыбыстық порталдар,  Автохатшы (AutoAttendant), қоңырау шалуларды өңдеудің виртуалды орталықтары және  бизнесті ойдағыдай жүргізу үшін қажетті басқа қызметтер қол жетімді

Autoattendant автоматты хатшысы

Кеңейтілген функциялары бар автожауап беруші. Ол сізге өзіңіздің клиенттеріңізден келген кіріс қоңырауларын оларға қажетті бөлімдерге бөлуге мүмкіндік береді, Хабарласқан абонент сәлемдесуді, бәлкім қысқа жарнама мәтінін, егер қажетті бағыттағы желі сол сәтте бос болмаса,  күте тұруды, немесе дыбыстық хабарлама қалдыруды өтінетін сөзді естиді. Жұмыстан тыс уақытта басқа мәтінді ретке келтіруге болады

Қызметкерлердің ішкі нөмірлері

Сіздің компанияның әрбір қызметкеріне  3 мәнді ішкі нөмір беріледі. Бұл қызметкерлерге желі ішінде жылдам байланысуға мүмкіндік береді

Қоңыраулардың статистикасы және талдамасы

Статистика  сұрау салу бойынша ұсынылады. Бұл қоңыраулар туралы деректерді талдауға арналған қолайлы құрал.  Бұл статистика талдауға мүмкіндік беретін деректердің бірнеше түрлері бар:

1. Кіріс және шығыс қоңырауларының ойдағылай орындалғанын талдауға мүмкіндік береді.  

2. Қызметкерлердің барлық сөйлесулерінің, белгілі бір кезеңдегі кіріс және шығыс қоңырауларының жиынтық уақытын көру.  Бұл қызметкерлер жұмысының тиімділігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

3. Сонымен бірге статистика егер түрлі жарнама каналдарында сырттан кіретін байланыс үшін түрлі нөмірлер пайдаланылған жағдайда жарнама кампанияларының тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді

Сөйлесулерді және сөйлесу барысында берілген түсініктемелерді тыңдау мүмкіндігі

Жаңа қызметкерді жіберу және оның клиенттермен сөйлесу сапасын жақсарту үшін  басшы сөйлесуге қосылып, қажетті түсініктемелер бере алады

Бұл қалай жұмыс істейді?

SMARTNET клиенттері  бір бөлігі абоненттік төлемақыға («Базалық» пакеті) кіретін қосымша қызметтердің кешенін пайдалана алады.  Оларға 3-жақты конференц-байланысты, қоңырауларға қызмет көрсетудің түрлі алгоритмдерімен қызметкерлерді ортақ нөмірі бар топқа біріктіруді, дыбыстық поштаны (хабарламаларды жаппай жөнелту мүмкіндігімен), қоңырау шалуларды басқару функциясын және т.б. қамтитын дыбыстық порталды жатқызуға болады.  
Клиент қызметкерлерінің қажеттіліктеріне байланысты және пайдалану қолайлығы үшін  SMARTNET компаниясы:  «Ұтқырлық», «Алыстағы кеңсе», «Қоңырау шалуларды бақылау» және басқа қызметтердің бірнеше қосымша пакеттерін ұсынады. 
Абоненттің қалауы бойынша  қызметтердің қосымша пакеттерін алуға болады.  

SMARTPBX  пайдаланушылары үшін  FaxToEmail қызметі қол жетімді, ол  e-mail-ге қайта жолдау арқылы факстарды қабылдауға мүмкіндік береді.  Барлық сырттан келетін факсимильдік хабарламалар  қызметкерлердің электрондық мекенжайына қайта жолданады, бұл  ресурстармен электрондық форматта жұмыс жасауға көмектеседі. 

Клиенттерге қолайлы болу үшін SMART PBX  виртуалды АТС ретке келтіру және қызметтерді басқару компьютер: web-интерфейс және Assistant Enterprise арқылы жүзеге асырылады
 

 

 

ҚР бойынша кеңселер мен филиалдарды біріктіру

Алматы қаласында және Қазақстан бойынша кеңселер желісі бар ірі компаниялар мен корпорациялар үшін  SMARTNET желісінің базасында фиилиалдарды біріктіру нұсқасы бар – бірнеше  алыстағы теелфон желілері бір корпоративтік желіге біріктіріледі.  Бұл кезде виртуалдық желінің абоненттері  бір-біріне ішкі нөмірлермен хабарласа алады және корпоративтік желі ішінде сөйлесулерден үнемдей алады. 

Қызметті қосу үшін  Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікті пайдалану жеткілікті. 

Осылай қосылу кезінде  қосымша дыбыстық сервистер: жеке дыбыстық порталдар,  Автохатшы (AutoAttendant), қоңырау шалуларды өңдеудің виртуалды орталықтары және  бизнесті ойдағыдай жүргізу үшін қажетті басқа қызметтер қол жетімді. 

 

Неліктен SMARTNET компаниясынан SMART PBX виртуалды АТС?

 

Сізде енді қабылданбаған қоңыраулар болмайды! Клиенттер әрдайым сізге хабарласа алады

Көп каналды нөмірді қосқан кезде сіз Өзіңізге қаншалықты қажет болса соншалықты каналдарды ала аласыз! Клиенттер ешқашан «бос емес» сигналын естимейтін болады.

 

Клиент кеңседен тыс жердегі (кездесудегі, іссапардағы) қызметкерге қоңырау шала алады

«Ұтқырлық» пакетін пайдалану бекітілген және мобильді байланысты біріктіруге мүмкіндік береді. Таңдап алынған алгоритмге байланысты клиенттің қоңырауына қалалық жұмыс нөмірінен, сонымен бірге қызметкердің ұялы нөмірінен жауап беруге болады.

 

Сіз қызметкерлер жұмысының тиімділігін бағалай аласыз

Қоңыраулар статистикасы белгілі бір қызметкердің қоңыраулардың кіріс ағымын қаншалықты тиімді өңдейтініне талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

 

Қызметкерлер клиенттермен алыстан қарым-қатынас және жұмыс жасай алады

RemoteOffice функциясын пайдалана отырып, қызметкерлер клиенттемен корпоративтік кеңсе нөмірінен сөйлесе және алыстан жұмыс жасай алады.  Бұл кезде жүйелік терминалдың орнына басқа телефон (үй телефоны, ұялы телефон, тікелей нөмірі бар қонақүйдегі телефон және т.б.) қолданылады.

 

Сіз үнемдейсіз

Кез келген кеңседе SMART PBX виртуалды АТС қызметін пайдалану Сізге  АТС орнатудан материалдық құралдардың 100% дейін үнемдеуге мүмкіндік береді, бұл бастапқы кезеңде (АТС өзін сатып алуға, орнатуға және бағдарламасын жасауға) капитал салымын азайтады және SMARTNET компаниясына SMART PBX виртуалды АТС қызмет көрсету бойынша функциялардың айтарлықтай бөлігін берудің арқасында пайдалану шығыстарын қысқартады.     

 

Сіз нақты адреске байланысты болмайсыз

Кеңсе басқа жаққа көшкен, жаңа филиалды қосқан немесе қызметкерлер штатын көбейткен кезде сіз жаңа орында жай ғана нөмірлерді қосасыз/кеңейтесіз.

 

 

PBX артықшылықтары

Виртуалды PBX қызметінің айрықша ерекшелігі SMARTNET алыстағы операторлық орталығында орнатылған бөгде кеңсе АТС (outsourcing) пайдалану мүмкіндігі болып табылады. Себебіжабдық SMARTNET компаниясының техникалық орталығында болады, клиентбарлық телекоммуникациялық қызметтердіоптикалық талшық арқылы алады, және жабдық бойынша барлық пайдалану шығыстарын SMARTNET компаниясына береді.

Клиенттерге қолайлы болу үшін SMART PBX ретке келтіру және қызметтерді басқаруweb-интерфейс арқылы жүзеге асырылады.

Кез келген кеңседе SMART PBX қызметін пайдалану сізге АТС орнатудан материалдық құралдардың 70% дейін үнемдеуге мүмкіндік береді, бұл бастапқы кезеңде (АТС өзін сатып алуға, орнатуға және бағдарламасын жасауға) капитал салымын азайтады және SMARTNET компаниясына SMART PBX виртуалды АТС қызмет көрсету бойынша функциялардың айтарлықтай бөлігін берудің арқасында пайдалану шығыстарын қысқартады. Салыстыру кестеде* берілген.

SMART PBX  қосымша артықшылықтарының ішінде – үйде жұмыс жасайтын қызметкерлерді кәсіпорынның ортақ телекоммуникациялық ортасына қосудың арқасында олардың жұмысын жылдам ұйымдастыру, сондай-ақ кеңсе басқа жерге көшкен, жаңа филиалды қосқан немесе қызметкерлер штатын көбейткен кезде байланысты ұйымдастыру мүмкіндігі.

 

Шығыстар 

Дәстүрлі IP PBX

 

SMART PBX

 

PBX сатып алу мен орнатуға және

телефондарды сатып алуға

кететін күрделі шығыстар

ИЯ,  PBX сатып алу және ортану,
қосымша қызметтерге және

ІР-телефондарға лицензия

 сатып алу қажет

ІР-телефондарды сатып алуға

ғана  жұмсалатын шығыстар

 

PBX Е1 ағымымен байланыс

операторына қосу қажеттілігі
 

ИЯ, + Е1 ағымы үшін ай сайын
абоненттік төлемақы

ЖОҚ

 

Нөмірді мекенжайға байланыстыру           

ИЯ

ЖОҚ

Қызметтер конфигурациясын

пайдалануға қосымша оқыту

ИЯ

ИЯ

 

Техникалық мамандардың жүйеге қызмет көрсету,

оны басқару және қолдау қажеттілігі

ИЯ

web интерфейс арқылы

қарапайым басқару

 

PBX үшін жеке үй-жай,
жылытуға, желдетуге, ауаны салқындатуға және

электрмен қамтамасыз етуге кететін шығыстар

ИЯ

 

ЖОҚ

 

Дыбыстық сервер үшін жүйені жаңартуға

кететін шығыстар

ЖОҚ

 

ЖОҚ

 

Ұтқырлық (Кез келген уақытта және кез келген жерде

қоңырауды қабылдау мүмкіндігі)

ЖОҚ

 

ИЯ

Дыбыстық серверді  ұстауға кететін

қосымша шығыстар

ИЯ

ЖОҚ

 

Қосымша қызметтер

 

  • «Базалық» қызметтер пакеті

Қызметтер

Сипаты

1

Нөмірді анықтау (Caller ID)*

Абоненттің нөмірін анықтау.

2

Қоңырауды ұстап тұру (Call Hold)

Ұстап тұру режимінде қоңырауды құру.

3

Соңғы қабылданбаған нөмірлерді теру (CallReturn)

Соңғы қабылданған немесе қабылданбаған нөмірді теру.

4

Соңғы терілген нөмірлерді теру (LastNumberRedial)

Соңғы терілген нөмірді теру.

5

Қоңырау шалуды ауыстыру (Call Transfer)

Сөйлесу барысында қоңырауларды қайта бағыттау.

6

Қоңырауды күту (Call Waiting)

Қоңырауды күту.  Абонент сөйлесуге қатысып отырған кезде сырттан  қоңыраудың келгені туралы хабарлау. Бірінші қоңырау Hold режиміне ауыстырылады.  Бірінші қоңыраудан екіншіге және қайтадан біріншіге қосылу мүмкіндігі.

7

Қоңырауларды шартсыз қайта бағыттау (CallForwardingAlways)

Барлық кіріс қоңырауларын қайта бағыттау

8

Желі бос болмаған кезде қоңырау шалуларды қайта бағыттау (CallForwardingBusy)

Егер абонент бос болмаса, кіріс қоңырауларын қайта бағыттау

9

Жауап болмаған кезде қоңырау шалуларды қайта бағыттау  (CallForwardingNoAnswer)

Егер абонент жауап бермейтін болса, кіріс қоңырауларын қайта бағыттау

10

Абонент байланыс аясынан тыс жерде болған кезде қоңырау шалуларды қайта бағыттау (CallForwardingNotReachable)

Егер абонент байланыс аясынан тыс жерде болса, кіріс қоңырауларын қайта бағыттау

11

Қоңыраулар тарихы (Call History)

Қоңыраулар тарихын сақтау.

12

Мн/мг қоңырауларды маршруттауды таңдау (PreferredCarrierUser)

Дәстүрлі телефония немесе ІР-телефония арқылы мг/мн қоңырауларды маршруттауды таңдау.

13

Шығыс қоңыраулары үшін жоспар (OutgoingCallingPlan)

Шығыс қоңырауларын шалуға шектеулер қою (МГ, МН тыйым салу немесе рұқсат ету және т.б.).

14

Анти-АОН (Caller ID Block)

Шығыс қоңырауы кезінде шақырушы абоненттің нөмірін анықтауды алып тастау.

15

Web  арқылы қызметтерді ретке келтіру (Online (web) Account Management)

Web арқылы қызметтердің параметрлерін өзгерту және ретке келтіру мүмкіндігі.

16

Үш жақты  конференция (3-Way Calling)

Үш жақты  аудиоконференция.

17

Дербес хабарлама (Intercept User)

Желіні әкімшілік бұғаттау.  Мысалы,  қызметкер компаниядан кеткен, төлемегені үшін ажыратылған,  абоненттің телефон нөмірі ауысқан және т.б. Шақырушы абонентке шақырылатын абоненттің жаңа нөмірін хабарлау нұсқасы ретінде дербестендірілген хабарламаны ойнату мүмкіндігі бар.  

18

Иесі белгісіз қоңыраулардан бас тарту (Anonymous Call Rejection)

Нөмірді анықтамастан кіріс қоңырауларын (иесі белгісіз) қабылдамау мүмкіндігі.

19

Автоқоңырау шалу (Automatic Callback)**

Егер шақырылатын абонент бос болмаған жағдайда,  бұл функцияны қосу  ол босаған кезде оған автоматты түрде қайта хабарласуға мүмкіндік береді.  

20

«Мазаламау» режимі (DoNotDisturb)

«Мазаламау» режимі. Кіріс байланысын ажырату функциясы. Шақырушы абонент «желі бос емес» сигналын естиді.

21

Жылдамдатылған 100 теру (Speed Dial 100)

100 нөмірді  жылдамдатып теруді белгілеу.

22

Жылдамдатылған 8 теру (Speed Dial 8)

8 нөмірді жылдамдатып теруді белгілеу.

23

Қоңырауларды ұстап алу (Call Pickup)

Қоңырауды басқа терминалдан қабылдау мүмкіндігі.  Бұл функция қолданылуы мүмкін терминалдардың тізімін әкімші анықтайды.

24

Қоңыраулар журналы

(Basic Call Logs)

Пайдаланушының web-кабинетінде немесе  Assistant Enterprise арқылы қоңыраулар журналын қарау мүмкіндігі.

 

* FSKDTMF қолданылатын телефондардан басқа баламалы телефоннан қол жетімсіз

**функция SMARTPBX шегінде жұмыс жасайды

 

  • «Қоңырау шалуларды бақылау» пакеті

Қызметтер

Сипаты

1

Қоңырау шалуларды таңдамалы түрде қайта бағыттау (CallForwardingSelective)

Тәулік уақытына және/немесе шақырушы абоненттің нөміріне қарамастан қоңырау шалуды ауыстыру.

2

Қоңырауларды таңдамалы түрде қабылдау (Selective Call Acceptance)

Шақырушы абоненттің нөмірі, апта күні, тәулік уақыты критерийлері  бойынша кіріс қоңырауларын іріктеп қабылдау.

3

Қоңырауларды таңдамалы түрде қабылдамау (SelectiveCallRejection)

Шақырушы абоненттің нөмірі, апта күні, тәулік уақыты критерийлері  бойынша кіріс қоңырауларын қабылдаудан іріктеп бас тарту.

 

  • «Ұтқырлық» пакеті

Қызметтер

Сипаты

1

«Барлық жерде» қолжетімділік (Anywhere)

Бекітілген және ұялы байланысты біріктіру.  Қоңырау қалалық жұмыс нөміріне келген, бір мезгілде клиенттің қалалық және ұялы телефонына қоңырау келген кезде кіріс қоңырауын бірден негізгі терминалға және ұялы телефонға жіберу. Қоңырауды байланысты үзбестен негізгі терминалдан ұялы телефонға және қайтадан ауыстыру мүмкіндігі бар. 

2

Outlook-пен интеграция  (Outlook Integration)*

MS Outlook мекен кітабымен интеграция*.

3

 

Бір мезгілде қоңырау шалу (Simultaneous Ring Personal)

Қоңырау қалалық жұмыс нөміріне келген, клиенттің қалалық жұмыс және ұялы нөмірлеріне қоңырау шалынған кезде кіріс қоңырауын  бір мезгілде  бірден абонент белгілеген бірнеше нөмірлерге (мысалы, негізгі терминалға және ұялы телефонға) жіберу.

4

Жүйелі түрде қоңырау шалу (Sequential Ring)

Кіріс қоңырауын абонент белгілеген бірнеше нөмірлерге кезек-кезегімен (белгіленген уақыттан кейін) жіберу (мысалы, негізгі терминалға және ұялы телефонға).

5

Дыбыстық порталдан қоңырау шалу (VoicePortalCalling)

Дыбыстық портал арқылы шығыс қоңырауларын жүзеге асыру (жеке қалалық нөмір қажет).

Кеңседен тыс жерде болған кезде, кез келген телефон аппаратынан келген қоңыраулар туралы ақпаратты тыңдау және/немесе келген хабарламаларды тыңдау мүмкіндігі  (Voicemail қызметі қосылған кезде).

* қызмет қызметтерді Басқару панелімен (Assistant-Enterprise) жұмыс жасайды

 

  • «Алыстағы кеңсе» пакеті

Қызметтер

Сипаты

1

Алыстағы кеңсе  (Remote Office)

Алыстан жұмыс жасау функциясы.  Абонентке жүйелік терминалдың орнына басқа телефонды (үй телефоны,  ұялы телефон, тікелей нөмірі бар қонақүйдегі телефон және т.б.) пайдалана отырып, SMARTNET сервистерін пайдалануға мүмкіндік береді.

2

Outlook-пен интеграция  (Outlook Integration)*

MS Outlook мекенжай кітабымен интеграция*

3

Қосымша терминал (Shared Call Appearance)

Абонентке қосымша SIP-терминады тіркеуге мүмкіндік береді. Мысалы, негізгі терминалға қосымша ретінде бағдарламалық IP-телефон.

4

Қоңыраулар туралы хабарлама  (CallNotify)

Қоңыраулар туралы ақпаратты электрондық поштада алуға мүмкіндік береді  (уақыты, шақырушы абоненттің нөмірі)

5

Қоңыраудың жеке әуені (CustomRingbackUser)

Қоңырау әуенін жекелендіру. Кіріс қоңырауы шалынған кезде  шақырылатын абонент жауап бергенге дейін шақырушы абонентке әуен ойнатылуы тиіс.  Функция шақырушы  абоненттің нөмірі, апта күні, тәулік уақыты шарттарын орындаған кезде ойнатылуы мүмкін.

* қызмет қызметтерді Басқару панелімен (Assistant-Enterprise) жұмыс жасайды

 

  • Жеке қызметтер

Қызметтер

Сипаты

1

Дыбыстық пошта (Voice Mail)

Дыбыстық пошта қызметтері.  Алынған дыбыстық хабарламаларды email-ге жіберу мүмкіндігі.

2

Қызметтерді басқару панелі (Assistant-Enterprise)

MSOutlook және MSExplorer арналған, барынша жиі қолданылатын сервистерді үйлестіруге, қоңыраулар журналын қарауға, Click-to-Dial  мүмкіндік беретін  plug-in түріндегі қосымша.

3

FaxToEmail

Еmail-ге қайта бағыттау арқылы кіріс факстерін қабылдау (жеке қалалық нөмір қажет).

4

Хатшының консолі (Receptionist)

Пайдаланушыға хатшының функцияларын, қоңырауларды басқарудың кеңейтілген мүмкіндіктерін пайдалануға мүмкіндік беретін мамандандырылған БҚ

 

  • Топтық қызметтер

 

Қызметтер

Сипаты

1

Қызметтердің топтық пакеті  (Group Services Package)

 

Авторластырудың есептік кодтары. Қоңыраулардың белгілі бір түрлеріне  pin-кодты орнату мүмкіндігі (мысалы, МГ/МН).

Ұстап тұруға арналған музыка. Қоңырауды ұстап тұруға арналған музыка. Қоңырауы ұстап тұруға қойылған абонентке  музыка ойналады.

Қоңыраудың топтық әуені. Сырттан қоңырауы келген кезде  шақырылатын абонентке дейін  шақырушы абонентке әуен ойнатылуы тиіс.  

2

Қоңырауларды бөлу тобы (HuntGroup)

Бірыңғай кіріс нөмірімен бірнеше абоненттерді топқа біріктіру мүмкіндігі.

Басқа сервистер

Казкоммерцбанк

Выражаем искреннюю благодарность коллективу компании ТОО «SMARTNET», за квалифицированное оказание услуг, за оперативные действия сотрудников компании, а также за высокое качество выполняемой работы, проявленную внимательность и корректное отношение.
Считаем большой удачей, что в свое время, обратиись именно к Вам.

Qazaq air

Уважаемый Әсет Төлеуұлы
Позвольте выразить признательность и уважение к Вам, а также поблагодарить Вас за внимание к нашей компании.