Выражаем искреннюю благодарность коллективу компании ТОО «SMARTNET», за квалифицированное оказание услуг, за оперативные действия сотрудников компании, а также за высокое качество выполняемой работы, проявленную внимательность и корректное отношение.
Считаем большой удачей, что в свое время, обратиись именно к Вам.
Виртуалды АТС SMARTPBX
SMARTNET компаниясы сіздерге SMARTPBX виртуалды АТС қызметін ұсынуға дайын.
Бұл қызметті пайдаланған кезде клиентке өзінінің АТС сатып алу қажет болмайды, сыртқы және ішкі нөмірлік жоспарларға тапсырыс беру жеткілікті, бұл клиентке өзінің телефон желісін құруға және оған қызмет көрсетуге жұмсалатын шығыстарды айтарлықтай азайтуға мүмкіндік береді.
SMARTNET компаниясының Интернет желісіне қолжетімділік бар кез келген жерде «SMART PBX виртуалды АТС» қызметін көрсетуге мүмкіндігі бар. Бұл кезде желі ішіндегі барлық қоңыраулар мүлдем тегін жүзеге асырылатын болады.
Негізгі мүмкіндіктер
Желі ішіндегі тегін байланыс
Алматы қаласында және Қазақстан бойынша кеңселер желісі бар ірі компаниялар мен корпорациялар үшін SMARTNET желісінің базасында фиилиалдарды біріктіру нұсқасы бар – бірнеше алыстағы телефон желілері бір корпоративтік желіге біріктіріледі. Бұл кезде виртуалдық желінің абоненттері бір-біріне ішкі нөмірлермен хабарласа алады және корпоративтік желі ішінде сөйлесулерден үнемдей алады.
Қызметті қосу үшін Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікті пайдалану жеткілікті.
Осылай қосылу кезінде қосымша дыбыстық сервистер: жеке дыбыстық порталдар, Автохатшы (AutoAttendant), қоңырау шалуларды өңдеудің виртуалды орталықтары және бизнесті ойдағыдай жүргізу үшін қажетті басқа қызметтер қол жетімді
Autoattendant автоматты хатшысы
Кеңейтілген функциялары бар автожауап беруші. Ол сізге өзіңіздің клиенттеріңізден келген кіріс қоңырауларын оларға қажетті бөлімдерге бөлуге мүмкіндік береді, Хабарласқан абонент сәлемдесуді, бәлкім қысқа жарнама мәтінін, егер қажетті бағыттағы желі сол сәтте бос болмаса, күте тұруды, немесе дыбыстық хабарлама қалдыруды өтінетін сөзді естиді. Жұмыстан тыс уақытта басқа мәтінді ретке келтіруге болады
Қызметкерлердің ішкі нөмірлері
Сіздің компанияның әрбір қызметкеріне 3 мәнді ішкі нөмір беріледі. Бұл қызметкерлерге желі ішінде жылдам байланысуға мүмкіндік береді
Қоңыраулардың статистикасы және талдамасы
Статистика сұрау салу бойынша ұсынылады. Бұл қоңыраулар туралы деректерді талдауға арналған қолайлы құрал. Бұл статистика талдауға мүмкіндік беретін деректердің бірнеше түрлері бар:
1. Кіріс және шығыс қоңырауларының ойдағылай орындалғанын талдауға мүмкіндік береді.
2. Қызметкерлердің барлық сөйлесулерінің, белгілі бір кезеңдегі кіріс және шығыс қоңырауларының жиынтық уақытын көру. Бұл қызметкерлер жұмысының тиімділігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
3. Сонымен бірге статистика егер түрлі жарнама каналдарында сырттан кіретін байланыс үшін түрлі нөмірлер пайдаланылған жағдайда жарнама кампанияларының тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді
Сөйлесулерді және сөйлесу барысында берілген түсініктемелерді тыңдау мүмкіндігі
Жаңа қызметкерді жіберу және оның клиенттермен сөйлесу сапасын жақсарту үшін басшы сөйлесуге қосылып, қажетті түсініктемелер бере алады
Бұл қалай жұмыс істейді?
SMARTNET клиенттері бір бөлігі абоненттік төлемақыға («Базалық» пакеті) кіретін қосымша қызметтердің кешенін пайдалана алады. Оларға 3-жақты конференц-байланысты, қоңырауларға қызмет көрсетудің түрлі алгоритмдерімен қызметкерлерді ортақ нөмірі бар топқа біріктіруді, дыбыстық поштаны (хабарламаларды жаппай жөнелту мүмкіндігімен), қоңырау шалуларды басқару функциясын және т.б. қамтитын дыбыстық порталды жатқызуға болады.
Клиент қызметкерлерінің қажеттіліктеріне байланысты және пайдалану қолайлығы үшін SMARTNET компаниясы: «Ұтқырлық», «Алыстағы кеңсе», «Қоңырау шалуларды бақылау» және басқа қызметтердің бірнеше қосымша пакеттерін ұсынады.
Абоненттің қалауы бойынша қызметтердің қосымша пакеттерін алуға болады.
SMARTPBX пайдаланушылары үшін FaxToEmail қызметі қол жетімді, ол e-mail-ге қайта жолдау арқылы факстарды қабылдауға мүмкіндік береді. Барлық сырттан келетін факсимильдік хабарламалар қызметкерлердің электрондық мекенжайына қайта жолданады, бұл ресурстармен электрондық форматта жұмыс жасауға көмектеседі.
Клиенттерге қолайлы болу үшін SMART PBX виртуалды АТС ретке келтіру және қызметтерді басқару компьютер: web-интерфейс және Assistant Enterprise арқылы жүзеге асырылады
ҚР бойынша кеңселер мен филиалдарды біріктіру
Алматы қаласында және Қазақстан бойынша кеңселер желісі бар ірі компаниялар мен корпорациялар үшін SMARTNET желісінің базасында фиилиалдарды біріктіру нұсқасы бар – бірнеше алыстағы теелфон желілері бір корпоративтік желіге біріктіріледі. Бұл кезде виртуалдық желінің абоненттері бір-біріне ішкі нөмірлермен хабарласа алады және корпоративтік желі ішінде сөйлесулерден үнемдей алады.
Қызметті қосу үшін Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікті пайдалану жеткілікті.
Осылай қосылу кезінде қосымша дыбыстық сервистер: жеке дыбыстық порталдар, Автохатшы (AutoAttendant), қоңырау шалуларды өңдеудің виртуалды орталықтары және бизнесті ойдағыдай жүргізу үшін қажетті басқа қызметтер қол жетімді.
Неліктен SMARTNET компаниясынан SMART PBX виртуалды АТС?
Сізде енді қабылданбаған қоңыраулар болмайды! Клиенттер әрдайым сізге хабарласа алады |
Көп каналды нөмірді қосқан кезде сіз Өзіңізге қаншалықты қажет болса соншалықты каналдарды ала аласыз! Клиенттер ешқашан «бос емес» сигналын естимейтін болады.
|
Клиент кеңседен тыс жердегі (кездесудегі, іссапардағы) қызметкерге қоңырау шала алады |
«Ұтқырлық» пакетін пайдалану бекітілген және мобильді байланысты біріктіруге мүмкіндік береді. Таңдап алынған алгоритмге байланысты клиенттің қоңырауына қалалық жұмыс нөмірінен, сонымен бірге қызметкердің ұялы нөмірінен жауап беруге болады.
|
Сіз қызметкерлер жұмысының тиімділігін бағалай аласыз |
Қоңыраулар статистикасы белгілі бір қызметкердің қоңыраулардың кіріс ағымын қаншалықты тиімді өңдейтініне талдау жүргізуге мүмкіндік береді.
|
Қызметкерлер клиенттермен алыстан қарым-қатынас және жұмыс жасай алады |
RemoteOffice функциясын пайдалана отырып, қызметкерлер клиенттемен корпоративтік кеңсе нөмірінен сөйлесе және алыстан жұмыс жасай алады. Бұл кезде жүйелік терминалдың орнына басқа телефон (үй телефоны, ұялы телефон, тікелей нөмірі бар қонақүйдегі телефон және т.б.) қолданылады.
|
Сіз үнемдейсіз |
Кез келген кеңседе SMART PBX виртуалды АТС қызметін пайдалану Сізге АТС орнатудан материалдық құралдардың 100% дейін үнемдеуге мүмкіндік береді, бұл бастапқы кезеңде (АТС өзін сатып алуға, орнатуға және бағдарламасын жасауға) капитал салымын азайтады және SMARTNET компаниясына SMART PBX виртуалды АТС қызмет көрсету бойынша функциялардың айтарлықтай бөлігін берудің арқасында пайдалану шығыстарын қысқартады.
|
Сіз нақты адреске байланысты болмайсыз |
Кеңсе басқа жаққа көшкен, жаңа филиалды қосқан немесе қызметкерлер штатын көбейткен кезде сіз жаңа орында жай ғана нөмірлерді қосасыз/кеңейтесіз.
|
PBX артықшылықтары
Виртуалды PBX қызметінің айрықша ерекшелігі SMARTNET алыстағы операторлық орталығында орнатылған бөгде кеңсе АТС (outsourcing) пайдалану мүмкіндігі болып табылады. Себебіжабдық SMARTNET компаниясының техникалық орталығында болады, клиентбарлық телекоммуникациялық қызметтердіоптикалық талшық арқылы алады, және жабдық бойынша барлық пайдалану шығыстарын SMARTNET компаниясына береді.
Клиенттерге қолайлы болу үшін SMART PBX ретке келтіру және қызметтерді басқаруweb-интерфейс арқылы жүзеге асырылады.
Кез келген кеңседе SMART PBX қызметін пайдалану сізге АТС орнатудан материалдық құралдардың 70% дейін үнемдеуге мүмкіндік береді, бұл бастапқы кезеңде (АТС өзін сатып алуға, орнатуға және бағдарламасын жасауға) капитал салымын азайтады және SMARTNET компаниясына SMART PBX виртуалды АТС қызмет көрсету бойынша функциялардың айтарлықтай бөлігін берудің арқасында пайдалану шығыстарын қысқартады. Салыстыру кестеде* берілген.
SMART PBX қосымша артықшылықтарының ішінде – үйде жұмыс жасайтын қызметкерлерді кәсіпорынның ортақ телекоммуникациялық ортасына қосудың арқасында олардың жұмысын жылдам ұйымдастыру, сондай-ақ кеңсе басқа жерге көшкен, жаңа филиалды қосқан немесе қызметкерлер штатын көбейткен кезде байланысты ұйымдастыру мүмкіндігі.
Шығыстар |
Дәстүрлі IP PBX
|
SMART PBX
|
PBX сатып алу мен орнатуға және телефондарды сатып алуға кететін күрделі шығыстар |
ИЯ, PBX сатып алу және ортану, ІР-телефондарға лицензия сатып алу қажет |
ІР-телефондарды сатып алуға ғана жұмсалатын шығыстар
|
PBX Е1 ағымымен байланыс операторына қосу қажеттілігі |
ИЯ, + Е1 ағымы үшін ай сайын |
ЖОҚ
|
Нөмірді мекенжайға байланыстыру |
ИЯ |
ЖОҚ |
Қызметтер конфигурациясын пайдалануға қосымша оқыту |
ИЯ |
ИЯ
|
Техникалық мамандардың жүйеге қызмет көрсету, оны басқару және қолдау қажеттілігі |
ИЯ |
web интерфейс арқылы қарапайым басқару
|
PBX үшін жеке үй-жай, электрмен қамтамасыз етуге кететін шығыстар |
ИЯ
|
ЖОҚ
|
Дыбыстық сервер үшін жүйені жаңартуға кететін шығыстар |
ЖОҚ
|
ЖОҚ
|
Ұтқырлық (Кез келген уақытта және кез келген жерде қоңырауды қабылдау мүмкіндігі) |
ЖОҚ
|
ИЯ |
Дыбыстық серверді ұстауға кететін қосымша шығыстар |
ИЯ |
ЖОҚ |
Қосымша қызметтер
- «Базалық» қызметтер пакеті
* FSKDTMF қолданылатын телефондардан басқа баламалы телефоннан қол жетімсіз **функция SMARTPBX шегінде жұмыс жасайды |
- «Қоңырау шалуларды бақылау» пакеті
|
- «Ұтқырлық» пакеті
* қызмет қызметтерді Басқару панелімен (Assistant-Enterprise) жұмыс жасайды |
- «Алыстағы кеңсе» пакеті
* қызмет қызметтерді Басқару панелімен (Assistant-Enterprise) жұмыс жасайды |
- Жеке қызметтер
|
Казкоммерцбанк
Qazaq air
Уважаемый Әсет Төлеуұлы
Позвольте выразить признательность и уважение к Вам, а также поблагодарить Вас за внимание к нашей компании.